Загальні умови
|
Посадові обов’язки
|
- організація та ведення нетаємного діловодства (робота з вхідною та вихідною кореспонденцією), у тому числі забезпечення інформаційної взаємодії через електронну систему документообігу ІС «СЕД»;
- здійснення моніторингу висвітлень діяльності прокуратури у засобах масової інформації, організація роботи з цих питань (ведення книг, підготовка та направлення доповідей, звітної документації, тощо);
- ведення книг прийнятих за телефоном заяв та повідомлень про кримінальні правопорушення та обліку матеріалів, які надійшли з органів для внесення відомостей до ЄРДР;
- здійснення контролю за вчасним наданням прокурорами відповідей заявникам у разі відсутності правових підстав для внесення відомостей до ЄРДР та здійснення доповіді керівнику прокуратури;
- інформування керівника прокуратури про стан виконання перевірок за матеріалами ревізій (аудитів), що надійшли до прокуратури. Ведення журналу обліку таких перевірок;
- формування номенклатурних справ, забезпечення їх збереження;
- проведення експертизи цінності документів та організація їх знищення згідно строків їх зберігання;
- своєчасне доведення документів на ознайомлення до прокурорів та працівників прокуратури;
- вчасне поновлення довідників з наказами Генерального прокурора з основних напрямів прокурорської діяльності;
- виконання інших завдань та доручень керівника прокуратури.
|
|
Умови оплати праці
|
посадовий оклад, надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статей 50, 51 Закону України «Про державну службу», Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».
|
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
строково, до призначення на цю посаду переможця конкурсу чи до спливу дванадцятимісячного строку після припинення або скасування воєнного стану. *Відповідно до Закону України «Про державну службу», строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.
|
|
Перелік документів, необхідних для зайняття посади
|
- заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
- особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
- копія паспорта громадянина України;
- копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;
- копія трудової книжки;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
- завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» (за наявності);
- державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
Особа, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються на електронну адресу: [email protected] (рекомендований розмір файлу не повинен перевищувати 10 МБ) або безпосередньо в Закарпатській спеціалізованій прокуратурі у сфері оборони Західного регіону за адресою: вул. Бращайків, 2, м. Ужгород
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса особи, яка надає додаткову інформацію
|
Федчишин Олександр Григорович
(0312)-61-76-64
098-242-13-09
|
|
Кваліфікаційні вимоги
|
1.
|
Освіта
|
вища освіта – відповідного напряму підготовки за освітнім ступенем не нижче – бакалавра, молодшого бакалавра
|
|
2.
|
Досвід роботи
|
не потребує
|
|
3.
|
Володіння державною
мовою
|
вільне володіння державною мовою
|
|
Вимоги до компетентності
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Аналітичні здібності
|
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи
|
|
2.
|
Відповідальність
|
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов'язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.
|
|
3.
|
Уважність до деталей
|
- здатність помічати окремі елементи та акцентувати увагу на деталях у своїй роботі;
- здатність враховувати деталі при прийнятті рішень
|
|
4.
|
Робота з великими масивами інформації
|
- здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;
- вміння систематизувати великий масив інформації;
- здатність виділяти головне, робити чіткі, структуровані висновки
|
|
Професійні знання
|
|
Вимога
|
Компоненти вимоги
|
|
1.
|
Знання законодавства
|
Знання:
Конституції України;
Закону України «Про державну службу»;
Закону України «Про прокуратуру»
Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.
|
|
2.
|
Знання законодавства у сфері
|
Знання:
Тимчасова інструкція з діловодства в органах прокуратури України, затверджену наказом Генеральної прокуратури України 12.02.2019 № 27.
Інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України , затверджену наказом Генеральної прокуратури України від 27.09.2022 № 199.
|
|